Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (CROSBI ID 6449)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
hrvatski
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu u ovoj nadasve aktualnoj problematici, posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu psolovne, tako i široke potrošnje, spoznali su nužnost isporuke vrijednosti za potrošače, odnosno usmjeravanje poslovanja na zadovoljavanje njihovih potreba.
Vrijednost za potrošače ; dinamično okruženje
nije evidentirano
engleski
Customer value in a dynamic enviroment
nije evidentirano
Customer value ; dynamic enviroment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-73-8
300
objavljeno