Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (CROSBI ID 6449)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu u ovoj nadasve aktualnoj problematici, posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu psolovne, tako i široke potrošnje, spoznali su nužnost isporuke vrijednosti za potrošače, odnosno usmjeravanje poslovanja na zadovoljavanje njihovih potreba.

Vrijednost za potrošače ; dinamično okruženje

nije evidentirano

engleski

Customer value in a dynamic enviroment

nije evidentirano

Customer value ; dynamic enviroment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-73-8

300

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija