Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417899

Marketing u društvu znanja


Marketing u društvu znanja, Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, CROMAR, 2008 (zbornik)


Naslov
Marketing u društvu znanja
(Marketing in a knowledge based society)

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, CROMAR

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
313

ISBN
978-953-6148-72-1

Ključne riječi
marketing ; društvo znanja
(marketing ; knowledge based society)

Sažetak
Aktualni trenutak Republike Hrvatske se, između ostaloga, očituje i u nastojanjima za stvaranjem društva znanja, dakle društva koje se temelji na znanju, znanosti i intelektualnom kapitalu. Društvo znanja treba pridonijeti znakovito povećanoj kvaliteti života svih ljudi, a mareketing može u tom smjeru dati svoj doprinos.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (urednik)

Avatar Url Bruno Grbac (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Marketing u društvu znanja, Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, CROMAR, 2008 (zbornik)
Grbac, B. & Meler, M. (ur.) (2008) Marketing u društvu znanja. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, CROMAR.
@book{book, year = {2008}, pages = {313}, keywords = {marketing, knowledge based society}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Marketing in a knowledge based society}, keyword = {marketing, knowledge based society}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci, CROMAR}, publisherplace = {Rijeka} }