Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja (CROSBI ID 354585)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Jelačić, Marinela
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja
Rad je nastao kao rezultat težnje da se ukaže na važnost primjene marketing koncepcije poslovanja i u novom malom poslovnom subjektu, bez koje je nezamisliv njegov ulazak na tržište, daljni rast i razvoj, kao i na činjenicu da i male tvrtke na tržištu mogu pronaći svoje mjesto pod suncem i biti uspješne. Isto tako, rad može poslužiti kao svojevrstan vodič malim poduzetnicima koji se odluče na pokretanje vlastitog posla.
marketing strategije; ulazak na tržište; klima uređaji
nije evidentirano
engleski
Marketing strategies of entering on air conditioner market
nije evidentirano
Marketing strategies; entering on market; air conditioners
nije evidentirano
Podaci o izdanju
119
22.05.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka