Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja (CROSBI ID 354585)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Jelačić, Marinela Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Jelačić, Marinela

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing strategije ulaska na tržište klima uređaja

Rad je nastao kao rezultat težnje da se ukaže na važnost primjene marketing koncepcije poslovanja i u novom malom poslovnom subjektu, bez koje je nezamisliv njegov ulazak na tržište, daljni rast i razvoj, kao i na činjenicu da i male tvrtke na tržištu mogu pronaći svoje mjesto pod suncem i biti uspješne. Isto tako, rad može poslužiti kao svojevrstan vodič malim poduzetnicima koji se odluče na pokretanje vlastitog posla.

marketing strategije; ulazak na tržište; klima uređaji

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies of entering on air conditioner market

nije evidentirano

Marketing strategies; entering on market; air conditioners

nije evidentirano

Podaci o izdanju

119

22.05.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija