Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing turističkoga proizvoda destinacije (CROSBI ID 743913)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Berc Radišić, Branka Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. 293..

Podaci o odgovornosti

Berc Radišić, Branka

hrvatski

Marketing turističkoga proizvoda destinacije

Destinacija je turističko odredište. To je područje, odnosno mjesto, koje turisti biraju kao cilj svoga putovanja. Turisti u destinaciju dolaze iz različitih motiva, ali najčešće radi odmora, razonode i proširenja znanja. Destinacija raspolaže materijalnom i nematerijalnom ponudom koja zadovoljava potrebe i želje turista. Od razvijenosti destinacije ovisi u kojoj će mjeri turističke potrebe i želje biti zadovoljene. Stupanj razvijenosti destinacije kao tržišta ovisi o tome koliko su prirodni i kulturni potencijali turistički valorizirani, te u kojoj je mjeri razvijena turistička receptiva. Poduzeća i ustanove upravljaju turističkim vrijednostima, primaju turiste i pružaju im usluge. Svaki od njih ima svoju ponudu i uslugu. Ukupnost tim ponuda i usluga čini turistički proizvod destinacije. Dakle, turistički proizvod destinacije čine: ponuda prirodnih atraktivnosti, kulturnih raznolikosti, zabavnih događaja, robe i usluga. Marketing turističkoga proizvoda destinacije proizvod prezentira tržištu i privlači turiste njegovom korištenju. U marketingu je ključ uspjeha turističkoga proizvoda na tržištu. Privlačan turistički proizvod i njegov aktivan marketing destinaciju mogu učiniti traženom i konkurentnom. Samo takva destinacija omogućuje razvoj turističke ponude i blagostanje ljudi. To je moto ovog udžbenika.

marketing; turistička destinacija; turistički proizvod destinacije; marketing turističkog proizvoda destinacije

nije evidentirano

engleski

Marketing a Destination's Product Tourism

nije evidentirano

marketing; tourist destination; destination's products tourism; marketing a destination's product tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

293

2009.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6198-68-9

Povezanost rada

Ekonomija