Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417695

Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality


Brala, Marija
Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality // Bosnisch, Kroatisch und Serbisch als Fremdsprachen an den Universitaten der Welt / Golubovic, B. ; Raecke, J. (ur.).
Muenchen: Verlag Otto Sagner, 2008. str. 19-29


Naslov
Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality
(Primjena kognitivne lingvistike u pedagoškoj gramatici: Hrvatski prijedlozi u vertikalnoj osi)

Autori
Brala, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Bosnisch, Kroatisch und Serbisch als Fremdsprachen an den Universitaten der Welt

Urednik/ci
Golubovic, B. ; Raecke, J.

Izdavač
Verlag Otto Sagner

Grad
Muenchen

Godina
2008

Raspon stranica
19-29

ISBN
978-3-86688-032-0

Ključne riječi
Space, prepositions, cognitvie linguistics, pedagogy, EFL
(Prostornost, prijedlozi, kognitivna lingvistika, pedagogija, ESJ)

Sažetak
The paper explored the Croatian prepositions of verticality (iznad, nad, preko, ipod, pod) and their crosslinguistic relation to the English prepositions of verticality (above, over, below, under). The mismatch is analysed, explained, and a solution for teaching the two systems in the EFL is proposed, all in the framework of cognitive linguistics.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0000000-2661 - Kognitivna lingvistika i poučavanje engleskog jezika: prijedlozi i članovi (Marija Brala Vukanović, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Marija Brala Vukanović, (259544)