Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 417003

Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije


Stančić, Zrinjka; Ivančić, Đurđica
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije, 2008. (popularan rad).


CROSBI ID: 417003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije
(Individualized Education Programs and Competences of Pupils with Disabilities in Regular School)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica

Izvornik
Zbornik radova 10.škole učitelja Hrvatske, Hrvatski obrazovni sustav u odnosu prema obrazovnoj politici europske unije, Europski referentni centar, Hrvatski pedagoško-književni zbor

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularan rad

Godina
2008

Ključne riječi
kompetencije; učenici s teškoćama; individualizirani odgojno-obrazovni programi
(competences; pupils with disabilities; Individualized Education Program)

Sažetak
Edukacijsko uključivanje sigurno je jedan od najvažnijih svjetskih izazova na prijelazu iz 20. u 21.stoljeće. Učenicima s posebnim obrazovnim potrebama (teškoćama) u cilju razvoja raznolikih kompetencija važan je individualan pristup i potpora u nastavi. Upravo individualiziranim odgojno-obrazovnim programima (IOOP) obuhvaćaju se sve komponente nastavnog procesa tako da se usklađuju znanja, vještine i umijeća učenika s planiranim dostižnim ciljevima i aktivnostima koje se mogu dodatno obogatiti prilagodbom zahtjeva i individualiziranim postupcima. Na takav način nastava u školama postaje osmišljena, čime se zadovoljavaju potrebe različitih učenika, i onih s teškoćama, i tipičnih vršnjaka čime se stvaraju osnovni preduvjeti za razvoj kompetencija svih učenika u uvjetima edukacijske integracije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđica Ivančić (autor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Stančić, Zrinjka; Ivančić, Đurđica
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije, 2008. (popularan rad).
Stančić, Z. & Ivančić, Đ. (2008) Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije. Zbornik radova 10.škole učitelja Hrvatske, Hrvatski obrazovni sustav u odnosu prema obrazovnoj politici europske unije, Europski referentni centar, Hrvatski pedagoško-književni zbor. Popularan rad.
@unknown{unknown, year = {2008}, keywords = {kompetencije, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, individualizirani odgojno-obrazovni programi}, title = {Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u uvjetima edukacijske integracije}, keyword = {kompetencije, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, individualizirani odgojno-obrazovni programi} }
@unknown{unknown, year = {2008}, keywords = {competences, pupils with disabilities, Individualized Education Program}, title = {Individualized Education Programs and Competences of Pupils with Disabilities in Regular School}, keyword = {competences, pupils with disabilities, Individualized Education Program} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font