Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije (CROSBI ID 764183)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica
hrvatski
Individualiziranim odgojno-obrazovnim programima do kompetencija učenika s teškoćama u uvjetima edukacijske integracije
Edukacijsko uključivanje sigurno je jedan od najvažnijih svjetskih izazova na prijelazu iz 20. u 21.stoljeće. Učenicima s posebnim obrazovnim potrebama (teškoćama) u cilju razvoja raznolikih kompetencija važan je individualan pristup i potpora u nastavi. Upravo individualiziranim odgojno-obrazovnim programima (IOOP) obuhvaćaju se sve komponente nastavnog procesa tako da se usklađuju znanja, vještine i umijeća učenika s planiranim dostižnim ciljevima i aktivnostima koje se mogu dodatno obogatiti prilagodbom zahtjeva i individualiziranim postupcima. Na takav način nastava u školama postaje osmišljena, čime se zadovoljavaju potrebe različitih učenika, i onih s teškoćama, i tipičnih vršnjaka čime se stvaraju osnovni preduvjeti za razvoj kompetencija svih učenika u uvjetima edukacijske integracije.
kompetencije; učenici s teškoćama; individualizirani odgojno-obrazovni programi
nije evidentirano
engleski
Individualized Education Programs and Competences of Pupils with Disabilities in Regular School
nije evidentirano
competences; pupils with disabilities; Individualized Education Program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zbornik radova 10.škole učitelja Hrvatske, Hrvatski obrazovni sustav u odnosu prema obrazovnoj politici europske unije, Europski referentni centar, Hrvatski pedagoško-književni zbor
2008.
nije evidentirano
objavljeno