Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije (CROSBI ID 552526)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Grgec, Goran Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije // 17. Dani Frane Petrića / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 83-84

Podaci o odgovornosti

Grgec, Goran

hrvatski

Od Reklamokracije kao fikcije do globalizacije

U radu se tematiziraju suvremeni globalizacijski procesi (opisani, primjerice, u knjizi "No logo" Naomi Klein) na podlozi djela "Reklamokracija" (The Space Merchants) F. Pohla i C. M. Cornblutha, na čijim je stranicama opisan svijet reklama kao totalitarizam usmjeren na manipulaciju čovjekom.

Globalizacija; reklamiranje; totalitarizam; manipulacija

nije evidentirano

engleski

From the Space Merchants as a Fiction towards Globalization

nije evidentirano

Globalization; merchandizing; totalitarianism; manipulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-84.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

17. Dani Frane Petrića

Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

978-953-164-126-9

Podaci o skupu

17. Dani Frane Petrića

predavanje

21.09.2008-24.09.2008

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija