Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku (CROSBI ID 153685)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana
hrvatski
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku
Strategije učenja vokabulara, kao postupci koje učenici primjenjuju kako bi pospješili učenje vokabulara, imaju vrlo važnu ulogu u procesu usvajanja vokabulara. Ovaj rad istražuje prirodu odnosa navedenih strategija i znanja vokabulara. Provedeno je istraživanje pokazalo da, implicitno, najveći pozitivni učinak na znanje (veličinu) vokabulara ima skupina strategija koja uključuje spontano (nenamjerno) učenje. Prema tome, može se zaključiti da je važno poticati aktivnu uporabu ove skupine strategija u procesu usvajanja vokabulara. Strategije formalnoga učenja vokabulara, s druge strane, negativno su povezane s razinom znanja vokabulara, što implicira njihovu ograničenu učinkovitost. Uporaba se ove skupine strategija mora kombinirati s drugim vrstama strategija učenja vokabulara.
strategije učenja vokabulara; usvajanje vokabulara; znanje vokabulara; veličina vokabulara; korelacija
nije evidentirano
engleski
Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language
nije evidentirano
vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; vocabulary knowledge; vocabulary size; correlational analysis
nije evidentirano