Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416673

Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku


Pavičić Takač, Višnja; Umiljanović, Ana
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (2008), 4; 411-422 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku
(Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language)

Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 37 (2008), 4; 411-422

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Strategije učenja vokabulara; usvajanje vokabulara; znanje vokabulara; veličina vokabulara; korelacija
(Vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; vocabulary knowledge; vocabulary size; correlational analysis)

Sažetak
Strategije učenja vokabulara, kao postupci koje učenici primjenjuju kako bi pospješili učenje vokabulara, imaju vrlo važnu ulogu u procesu usvajanja vokabulara. Ovaj rad istražuje prirodu odnosa navedenih strategija i znanja vokabulara. Provedeno je istraživanje pokazalo da, implicitno, najveći pozitivni učinak na znanje (veličinu) vokabulara ima skupina strategija koja uključuje spontano (nenamjerno) učenje. Prema tome, može se zaključiti da je važno poticati aktivnu uporabu ove skupine strategija u procesu usvajanja vokabulara. Strategije formalnoga učenja vokabulara, s druge strane, negativno su povezane s razinom znanja vokabulara, što implicira njihovu ograničenu učinkovitost. Uporaba se ove skupine strategija mora kombinirati s drugim vrstama strategija učenja vokabulara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
122-1301049-0606 - Kognitivno lingvistički pristup polisemiji u hrvatskome i drugim jezicima (Mario Brdar, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Višnja Pavičić Takač, (208841)