Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku (CROSBI ID 153685)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 37 (2008), 4; 411-422

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja ; Umiljanović, Ana

hrvatski

Odnos između znanja vokabulara i strategija učenja vokabulara u engleskom kao stranom jeziku

Strategije učenja vokabulara, kao postupci koje učenici primjenjuju kako bi pospješili učenje vokabulara, imaju vrlo važnu ulogu u procesu usvajanja vokabulara. Ovaj rad istražuje prirodu odnosa navedenih strategija i znanja vokabulara. Provedeno je istraživanje pokazalo da, implicitno, najveći pozitivni učinak na znanje (veličinu) vokabulara ima skupina strategija koja uključuje spontano (nenamjerno) učenje. Prema tome, može se zaključiti da je važno poticati aktivnu uporabu ove skupine strategija u procesu usvajanja vokabulara. Strategije formalnoga učenja vokabulara, s druge strane, negativno su povezane s razinom znanja vokabulara, što implicira njihovu ograničenu učinkovitost. Uporaba se ove skupine strategija mora kombinirati s drugim vrstama strategija učenja vokabulara.

strategije učenja vokabulara; usvajanje vokabulara; znanje vokabulara; veličina vokabulara; korelacija

nije evidentirano

engleski

Relationship between vocabulary knowledge and vocabulary learning strategies in English as a foreign language

nije evidentirano

vocabulary learning strategies; vocabulary acquisition; vocabulary knowledge; vocabulary size; correlational analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (4)

2008.

411-422

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija