Društvena odgovornost medija na primjeru turizma (CROSBI ID 552511)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zgrabljić Rotar, Nada
hrvatski
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma
Masovni mediji bi trebali biti javni prostor za širenje slobode govora, društvenog znanja i kulture življenja. Ispunjavanjam tih funkcija meidji utječu na razvoj demokarcije, političkie i osobne kulture i multikulture kao i na ekonomski razvitak društva u cjelini. Komunikacijska prava suvremenih građana uključuju osim prava na zaštitu privatnosti i pravo na informaciju kao i pravo na sudjelovanje u medijima. U ovome se radu istražuje mišljenje građana o važnosti meidja u razvoju turizma, ispituje se mišljenje o kvalitetei informacija o strancima, te se prikazuje u kolikoj su mjeri pojedini meidji bili važni kao izvor informiranja za turističko odredište. Empirijsko istraživanje provedeno je 2007. godine metodom terenskog anketnog intervjua, na uzorku od 1346 stranaca. Anketiran je i 1041 građanin gradova u dalamciji. Rezultatai pokazuju da najveći broj građana medije procjenjuje najvažnijima za razvoj turizma, važnijima od samih građana, ali i od političara.
mediji; društvena odgovornost; građani; turizam; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Social Responsibility of the Media on the Example of Tourism
nije evidentirano
media; social responsibiliti; citizens; tourism; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
62-62.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka Međunarodnog znanstvenog skupa "Mediji i turizam"
Nada Zgrabljić Rotar, Nada ; Krpan, Tomislav
Zadar: Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru
978-953-7237-36-3
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam
predavanje
20.03.2009-22.03.2009
Zadar, Hrvatska