Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Education in the information society (CROSBI ID 552439)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Aparac-Jelušić, Tatjana ; Budin, Leo ; Šimić, Diana ; Kučina Softić, Sandra ; Markučič, Zlatka Education in the information society // Internet 10.0 / Čulina, Ljerka ; Premerl, Petra (ur.). Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNet, 2008. str. ---

Podaci o odgovornosti

Aparac-Jelušić, Tatjana ; Budin, Leo ; Šimić, Diana ; Kučina Softić, Sandra ; Markučič, Zlatka

engleski

Education in the information society

Suvremeni koncepti obrazovanja teže fleksibilnosti i individualiziranosti, univerzalnosti, kreativnosti, kvaliteti i ekstenzivnosti (cjeloživotnosti). Neprekinuti krug zastarijevanja i ekspanzije informacija zahtijeva od obrazovnih sustava da pojedince pripreme za aktivno, kreativno i informirano uključivanje u suvremene tijekove. Sposobnosti informiranog donošenja odluka, upravljanja informacijama i vlastitim procesom učenja (znati učiti) u takvom okruženju postaju elementarna težnja obrazovnih aktivnosti na svim razinama. Tijekom rasprave, nakon što se svaki sudionik predstavi, očekuje se da se ponude vlastita motrišta na nekoliko pitanja: Višekratno se isticalo da je preobrazbu hrvatskog školstva na svim razinama potrebno temeljiti na osmišljenoj razradi kompetencija koje bi se trebale stjecati tijekom obvezatnog školovanja. • U kojoj se mjeri ostvaruju takva očekivanja, koje su pretpostavke do sada uspješno zadovoljene, koji su izazovi i mogućnosti pred nama. Promjene u akademskome obrazovanju tijekom posljednja dva desetljeća značajno se oslanjaju na koncept samostalnog učenja koje se suprotstavlja dotad prevladavajućem konceptu podučavanja, poglavito kada se radi o srednjoeuropskoj akademskoj tradiciji. • Da li obrazovni planovi i programi u osnovnoškolskom i srednjoškolskom okruženju uspješno odgovaraju na očekivanja akademske zajednice? Osiguravaju li stjecanje ključnih kompetencija, osobito matematičke, digitalne, za kulturni izričaj i za stjecanje znanja? Važnost tehnološke i informacijske infrastrukture za obrazovanje u intelektualnom okruženju koje se odlikuje usmjerenošću na informacijske izvore, privrženost ideji slobodnog pristupa informacijama i razvoju raznolikih kompetencija. • Da li, prema Vašem mišljenju, tehnološka i informacijska infrastruktura prate potrebe obrazovnih ustanova? Iako je informacijsku pismenost potrebno razvijati na svim razinama obrazovanja, posebno je važno da je steknu oni studenti koji se školuju za buduće nastavnike jer će se na taj će način najbolje osigurati prijenos znanja i vještina na buduće generacije učenika. • Da li su studijski programi za obrazovanje budućih nastavnika u skladu s potrebama i očekivanjima temeljenim na strateškim dokumentima Republike Hrvatske, HAZU-u i dr.

information society ; education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Internet 10.0

Čulina, Ljerka ; Premerl, Petra

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNet

978-953-6802-17-3

Podaci o skupu

CUC - CARNetova korisnička konferencija 2008

ostalo

10.11.2008-12.11.2008

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice