Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 416206

Bubnjevi plemena u globalnom selu


Zgrabljić Rotar, Nada
Bubnjevi plemena u globalnom selu // Razumijevanje medija : mediji kao čovjekovi produžeci
Zagreb: Golden Marketing - Tehnička knjiga, 2008. str. 319-326


CROSBI ID: 416206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bubnjevi plemena u globalnom selu
(Drums Tribes in the Global Village)

Autori
Zgrabljić Rotar, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Razumijevanje medija : mediji kao čovjekovi produžeci

Izdavač
Golden Marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
319-326

ISBN
978-953-212-303-6

Ključne riječi
razumijevanje medija, globalno selo, vrući mediji i hladni mediji, tradicija, usmena i pismena komunikacija
(understanding media, global village, hot and cool media, oral communication, tradition, written communication)

Sažetak
U Pogovoru knjizi "Razumijevanje medija : Mediji čovjekovi produžeci", autorica s kulturološkog i teorijskog polazišta analizira lik kontroverznog medijskog teoretičara i proroka Marshalla McLuhana te navodi elemente koji pokazuju njegovu teorijsku neprolaznost i u vremenu postmoderne, čime se tumači neprolazan znanstveni interes za knjigu, četiri desetljeća nakon prvoga objavljivanja. Posebno se istražuje uloga masovnih medija u javnoj komunikaicji kroz McLuhanovu tezu tradicije usmene i pisane kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Nada Zgrabljić Rotar, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Nada Zgrabljić Rotar (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zgrabljić Rotar, Nada
Bubnjevi plemena u globalnom selu // Razumijevanje medija : mediji kao čovjekovi produžeci
Zagreb: Golden Marketing - Tehnička knjiga, 2008. str. 319-326
Zgrabljić Rotar, N. (2008) Bubnjevi plemena u globalnom selu. Razumijevanje medija : mediji kao čovjekovi produžeci. Zagreb, Golden Marketing - Tehnička knjiga, str. 319-326.
@inbook{inbook, author = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2008}, pages = {319-326}, keywords = {understanding media, global village, hot and cool media, oral communication, tradition, written communication}, isbn = {978-953-212-303-6}, title = {Drums Tribes in the Global Village}, keyword = {understanding media, global village, hot and cool media, oral communication, tradition, written communication}, publisher = {Golden Marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }