Filozofija za djecu – primjer Male filozofije (CROSBI ID 153588)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ćurko, Bruno ; Kragić, Ivana
hrvatski
Filozofija za djecu – primjer Male filozofije
Odgojno-obrazovni sustavi sve više postaju samo obrazovni, a ona odgojna komponenta polako nestaje iz obrazovnih sustava. Jedna od tendencija koja pokušava vratiti smisao odgoja u obrazovanje je program Filozofija za djecu. Osnivač ovog programa jest Mathew Lipman, koji je i osnivač Institute for the Advancement of Philosophy for Children (IAPC). Ovaj institut danas ima svoje pridružene centre u 46 zemalja širom svijeta. Cilj programa Filozofija za djecu je usmjeriti i izvježbati učenike za kritično i kreativno mišljenje. U drugom dijelu ovog članka autori nude prikaz jednog sata u sklopu nastavnog predmeta Mala filozofija, koji se eksperimentalno održava u Privatnoj osnovnoj školi Nova u Zadru za učenike trećeg, četvrtog i petog razreda.
Filozofija za djecu; kreativno mišljenje; kritično mišljenje; Mala filozofija; vrijednosti.
Critical thinking, creative thinking and moral education slowly disappear from the educational system. A tendency which is trying to restore meaning of education in education systems is a program Philosophy for children. Founder of this program is Mathew Lipman, who is also the founder of Institute for the Advancement of Philosophy for Children (IAPC). The institute now has its associated centers in 46 countries around the world. The aim of Philosophy for Children is teach students for critical and creative thinking. In the second part of this article, the authors offer a view of an hour as part of the teaching philosophy of small objects, which are experimental, held in a Private elementary school “ Nova” in Zadar for students third, fourth and fifth grades.
engleski
Philosophy for children – the case study of Pettit philosophy
nije evidentirano
Philosophy for children; creative thinking; critical thinking; Little philosophy; values.
nije evidentirano