Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera (CROSBI ID 153564)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sisek, Boris
hrvatski
Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera
U radu se analizira evolucija u sustavu upravljanja kvalitetom koja je , prije svega, rezultat promjena u vanjskoj okolini poduzeća. U novim se okolnostima pojavio problem društvene odgovornosti poduzeća i potreba respektiranja interesa (udjela) i ostalih interesno – utjecajnih skupina i pojedinaca (stakeholdera) osim vlasnika. Tako se formirao stakeholderski pristup u upravljanju kvalitetom koji u svojoj osnovi želi imati dostizanje poslovne izvrsnosti i zadovoljstvo svih stakeholdera tj. isporuku stakeholderske vrijednosti. Međutim, nemoguće je ostvariti poslovnu izvrsnost, kao posebnu superiornost u odnosu na konkurente, ako poduzeće nije poduzetnički orijentirano. To znači stvoriti nužne pretpostavke za kontinuirane inovacije koje su izvor konkurentske prednosti. Za potporu i razvoj inovacija potrebna je povoljna radna okolina, adekvatna politika upravljanja ljudskim resursima, organizacijska kultura koja je poduzetnički nastrojena i ravnoteža između individualne inicijative i suradničkog ponašanja.
upravljanje kvalitetom; poslovna izvrsnost; stakeholderski pristup; korporativno poduzetništvo; organizacijska kultura
nije evidentirano
engleski
Quality – Satisfaction of all Stakeholders
nije evidentirano
quality management; business excellence; stakeholder approach; corporate entrepreneurship; organizational culture
nije evidentirano