Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera (CROSBI ID 153564)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sisek, Boris Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 255-274

Podaci o odgovornosti

Sisek, Boris

hrvatski

Kvaliteta - zadovoljstvo svih stakeholdera

U radu se analizira evolucija u sustavu upravljanja kvalitetom koja je , prije svega, rezultat promjena u vanjskoj okolini poduzeća. U novim se okolnostima pojavio problem društvene odgovornosti poduzeća i potreba respektiranja interesa (udjela) i ostalih interesno – utjecajnih skupina i pojedinaca (stakeholdera) osim vlasnika. Tako se formirao stakeholderski pristup u upravljanju kvalitetom koji u svojoj osnovi želi imati dostizanje poslovne izvrsnosti i zadovoljstvo svih stakeholdera tj. isporuku stakeholderske vrijednosti. Međutim, nemoguće je ostvariti poslovnu izvrsnost, kao posebnu superiornost u odnosu na konkurente, ako poduzeće nije poduzetnički orijentirano. To znači stvoriti nužne pretpostavke za kontinuirane inovacije koje su izvor konkurentske prednosti. Za potporu i razvoj inovacija potrebna je povoljna radna okolina, adekvatna politika upravljanja ljudskim resursima, organizacijska kultura koja je poduzetnički nastrojena i ravnoteža između individualne inicijative i suradničkog ponašanja.

upravljanje kvalitetom; poslovna izvrsnost; stakeholderski pristup; korporativno poduzetništvo; organizacijska kultura

nije evidentirano

engleski

Quality – Satisfaction of all Stakeholders

nije evidentirano

quality management; business excellence; stakeholder approach; corporate entrepreneurship; organizational culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6

2008.

255-274

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost