Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole (CROSBI ID 552368)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Anđić, Dunja ; Lalić, Ana Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2008. str. 17-17

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja ; Lalić, Ana

hrvatski

Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole

Uvođenjem različitih medija poput filma, videa, Tv, Interneta i dr. u suvremenu nastavu, posebice osnovnmoškolsku nastavu, intenzivira se i racionalizira odgojno-obrazovni proces, pružajući veliku količinu informacija, mogućnost masovne primjene i sveobuhvatnu komunikativnost. Informacijsko – komunikacijske alternative u klasičnoj nastavi u osnovnim školama potiču aktivan međuodnos između medija – učitelja – učenika. Cilj je istraživanja bio ispitati mišljenja učitelja o zastupljenosti i primjeni medija kao izvora znanja u odgojno-obrazovnom procesu, i to posebice u nastavi prirode i društva. Ispitivanje je provedeno na učiteljima razredne nastave u osnovnim školama u gradu Rijeci. Rezultati istraživanja ukazali su na zadovoljavajuću primjenu i zastupljenost medija, s posebnim naglaskom na značajno nastojanje učitelja da odgojno-obrazovni proces kontinuirano osuvremenjuju i unapređuju. Mediji kao izvori znanja u nastavi – te nove informacijske i komunikacijske tehnologije, posebice u nastavi prirode i društva, zauzimaju značajan dio učenja i poučavanja, potičući samostalnost učenika i učitelja kao i istraživačke pristupe u suvremenoj osnovnoj školi.

informacijsko-komunikacijske tehnologije; izvori znanja; mediji; nastava prirode i društva; učenik i učitelj.

nije evidentirano

engleski

Media as sources of knowledge in educational processes of contemporary elementary school

nije evidentirano

media; sources of knowledge; IC technologies; natural and social sciences; teacher and student.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-17.

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6226-18-4

Podaci o matičnoj publikaciji

XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka

Plenković, Mario

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (15 ; 2008)

predavanje

26.06.2008-28.06.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija