Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders (CROSBI ID 552266)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak Rea ; Masnjak, Mia Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders // Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, J. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 130-131

Podaci o odgovornosti

Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak Rea ; Masnjak, Mia

engleski

Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders

Primjenom habilitacijsko/rehabilitacijskog programa poticanja senzorne integracije u radu s djecom i mladima s poremećajima iz autističnog spektra željelo se utjecati na povećanje razine njihove senzorne integracije. Cilj ovog istraživanja bilo je utvrditi da li postoje i kakve su prirode teškoće u senzornoj integraciji ovih osoba, kako bi se izradio i primijenio poseban individualizirani program poticanja senzorne integracije. U tu je svrhu ispitan uzorak od N=27 korisnika Centra za autizam zagreb, oba spola u dobi od 7-21 godine. Ispitivanje je provedeno u dvije vremenske točke, tako da su ispitanici inicijalno i finalno procijenjeni Sustavom za procjenu senzorne integracije. Osim toga provedena je i tehnika sustavnog promatranja. Finalan procjen apokazala je učinkovitost primijenjenih programa rada u poboljšanju stupnja senzorne integracije u nekim osjetnim područjima naših ispitanika. Ovakav pristup u izradi habilitacijsko - rehbailitacijskih programa rada, temeljen na objektivnoj procjeni funkcioniranja ispitanika, ne samo da se pokazao učinkovit kod ispitanog uzorka, nego pruža smjernice za izradu sličnih programa čiji će se efekti također moći objektivno pratiti.

sensory integration autistic spectrum disorders

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

130-131.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima

Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, J.

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Istraživanja u edukacijsko - rehbailitacijskim znanostima

poster

14.06.2007-16.06.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija