Izobraževanje in znanost v okviru medkulturnega dialoga - Poročilo (CROSBI ID 552145)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Zvonko
hrvatski
Izobraževanje in znanost v okviru medkulturnega dialoga - Poročilo
Koncepcija medkulturnega dialoga v izobraževanju na bi nam pomagala pri razvijanju večjezičnosti, kreativnosti in inovacije, premagovanju meja in stereotipov (medsebojnih predsodkov), strpnosti do drugega (tudi znotraj nacionalne kulture), kajti » strpnost vodi do popolnosti« . Lepa simbolika zjedinjene Evrope, današnje in bodoče Evropske unije, kakor je poudaril M. Wimmer, naj bi bil "kip medkulturnosti" , ki bi bil simbol svobodne tudi na medregionalnih, mednacionalnih, medkulturnih vrednotah utemeljene medkulturne Evrope.
specifičen medkulturen in medkonfesionalen dialog; moderna univerza
Riječ je o sudjelovanju na međunarodnoj konferenciji u Ljubljani Interkulturni dijalog kao temeljna vrijeednost EU, koji je održan na početku godine interkulturnoga dijaloga u Europu (2008.) u Ljubljani, na kojoj sam sudjelovao kao izvjestitelj sekcije Obrazovanje i znanost.
engleski
Education and science within the framework of intercultural dialogue
nije evidentirano
specific intercultural and interconfessional dialogue; modern universities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vidi bibliografiju objavljenih radova!
Podaci o skupu
Medkulturni dialog kot temeljna vrednota EU
ostalo
07.01.2008-08.01.2008
Ljubljana, Slovenija