Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 41474

Istraživanje strategija učenja vokabulara


Pavičić, Višnja
Istraživanje strategija učenja vokabulara // Strani jezici, 29 (2000), 1-2; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Istraživanje strategija učenja vokabulara
(Research into vocabulary learning strategies)

Autori
Pavičić, Višnja

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 29 (2000), 1-2; 15-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; klasifikacija strategija učenja vokabulara
(Teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon)

Sažetak
Članak opisuje dio istraživanja provedenog radi utvrđivanja strategija učenja vokabulara kojima se koriste osječki učenici triju dobnih skupina. Statistička analiza podataka prikupljenih upitnikom pokazuje kojim se strategijama ispitanici najčešće koriste, zbog čega ih je u nastavi potrebno samo usmjeravati i poticati, a kojima se uopće ne koriste, pa ih je potrebno eksplicitno ili implicitno podučavati. U članku se također razmatra mogućnost klasifikacije utvrđenih strategija učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
122013

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Višnja Pavičić Takač, (208841)