Pregled bibliografske jedinice broj: 41474
Istraživanje strategija učenja vokabulara
Istraživanje strategija učenja vokabulara // Strani jezici, 29 (2000), 1-2; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 41474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje strategija učenja vokabulara
(Research into vocabulary learning strategies)
Autori
Pavičić, Višnja
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 29
(2000), 1-2;
15-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; klasifikacija strategija učenja vokabulara
(teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon)
Sažetak
Članak opisuje dio istraživanja provedenog radi utvrđivanja strategija učenja vokabulara kojima se koriste osječki učenici triju dobnih skupina. Statistička analiza podataka prikupljenih upitnikom pokazuje kojim se strategijama ispitanici najčešće koriste, zbog čega ih je u nastavi potrebno samo usmjeravati i poticati, a kojima se uopće ne koriste, pa ih je potrebno eksplicitno ili implicitno podučavati. U članku se također razmatra mogućnost klasifikacije utvrđenih strategija učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA