Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika (CROSBI ID 86753)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja
hrvatski
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika
Istraživanje opisano u ovom članku provedeno je s ciljem utvrđivanja skupina strategija koje su međusobno povezane zajedničkim obilježjima. Na temelju faktorske analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model prikazuje različite kombinacija skupina strategija, sadržanih u faktorima, a pretpostavlja se da bi idealna kombinacija svih četiriju faktora najviše pridonijela, odnosno bila najučinkovitija u razvitku mentalnog leksikona jezika cilja.
nastave engleskog jezika; strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
nije evidentirano
engleski
A model of strategic approach to English vocabulary learning
nije evidentirano
teaching English as a foreign language; research into mental lexicon; vocabulary learning strategy; factor analysis
nije evidentirano