Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 41473

Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika


Pavičić, Višnja
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika // Strani jezici, 28 (1999), 3-4; 209-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika
(A model of strategic approach to English vocabulary learning)

Autori
Pavičić, Višnja

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 28 (1999), 3-4; 209-217

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Nastave engleskog jezika; strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
(Teaching English as a foreign language; research into mental lexicon; vocabulary learning strategy; factor analysis)

Sažetak
Istraživanje opisano u ovom članku provedeno je s ciljem utvrđivanja skupina strategija koje su međusobno povezane zajedničkim obilježjima. Na temelju faktorske analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model prikazuje različite kombinacija skupina strategija, sadržanih u faktorima, a pretpostavlja se da bi “idealna kombinacija” svih četiriju faktora najviše pridonijela, odnosno bila najučinkovitija u razvitku mentalnog leksikona jezika cilja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
122013

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Višnja Pavičić Takač, (208841)