Pregled bibliografske jedinice broj: 41473
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika // Strani jezici, 28 (1999), 3-4; 209-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 41473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model strateškog pristupa učenju vokabulara engleskog jezika
(A model of strategic approach to English vocabulary learning)
Autori
Pavičić, Višnja
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 28
(1999), 3-4;
209-217
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastave engleskog jezika; strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
(teaching English as a foreign language; research into mental lexicon; vocabulary learning strategy; factor analysis)
Sažetak
Istraživanje opisano u ovom članku provedeno je s ciljem utvrđivanja skupina strategija koje su međusobno povezane zajedničkim obilježjima. Na temelju faktorske analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model prikazuje različite kombinacija skupina strategija, sadržanih u faktorima, a pretpostavlja se da bi idealna kombinacija svih četiriju faktora najviše pridonijela, odnosno bila najučinkovitija u razvitku mentalnog leksikona jezika cilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA