Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u društvu znanja (CROSBI ID 6367)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Marketing in a Knowledge Society / Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Marketing u društvu znanja

Aktualni trenutak Republike Hrvatske se, između ostaloga, očituje i u nastojanjima za stvaranjem društva znanja, dakle društva koje se temelji na ljudskom znanju, znanosti i intelektualnom kapitalu. Društvo znanja treba doprinijeti znakovito povećanoj kvaliteti života svih ljudi, a marketing može u tom pravcu dati svoj nedvojbeni doprinos. Temeljno je pitanje za zemlje tranzicije nedvojbeno razvoj. Marketing u tom pravcu može odigrati izuzetno veliku ulogu. Štoviše, on može i mora pripomoći pri restrukturiranju gospodarstva iznalaženjem marketabilnih i profitabilnih proizvodnji, koje se trebaju što brže staviti u funkciju općega gospodarskog razvoja. U tu svrhu marketing bi morao pomoći pri ustanovljavanju potencijalno izvoznih tržišta, a dijelom i prioritetnih pravaca gospodarskog razvoja, utemeljenih, ponajprije, na konkurentnosti, čime će ujedno biti moguće i povećati ukupnu ekonomsku učinkovitost i poslovnu profitabilnost. Valja pritom istaknuti kako bi se način poslovnog promišljanja, počev od državne razine, trebao kretati iz danas preovladavajućeg trgovinsko-uvoznog, u pravcu proizvodno-izvoznog modela. I ne samo to. Upravljanje razvojem mora imati svoju ishodišnu točku u marketingu pa možda i zvuči preambiciozno da je upravljanje marketingom zapravo u najvećem svojem dijelu i upravljanje razvojem. Naime, marketing kao kreativni ekonomski proces, kao poslovna funkcija, kao poslovna koncepcija, pa i svojevrsna filozofija življenja, treba ponajprije prospektivnim metodama predviđanja utvrditi kojim se pravcima tehnoloških kretanja treba težiti, a koji će pak biti u funkciji općegospodarskog razvoja, ali istodobno i u skladu s resursnim mogućnostima. Na taj će način, ujedno, marketing biti i u funkciji razvitka društva znanja.

strateško upravljanje marketingom; marketinška orijentacija; suvremeni trendovi

nije evidentirano

engleski

Marketing in a Knowledge Society

Aktualni trenutak Republike Hrvatske se, između ostaloga, očituje i u nastojanjima za stvaranjem društva znanja, dakle društva koje se temelji na ljudskom znanju, znanosti i intelektualnom kapitalu. Društvo znanja treba doprinijeti znakovito povećanoj kvaliteti života svih ljudi, a marketing može u tom pravcu dati svoj nedvojbeni doprinos. Temeljno je pitanje za zemlje tranzicije nedvojbeno razvoj. Marketing u tom pravcu može odigrati izuzetno veliku ulogu. Štoviše, on može i mora pripomoći pri restrukturiranju gospodarstva iznalaženjem marketabilnih i profitabilnih proizvodnji, koje se trebaju što brže staviti u funkciju općega gospodarskog razvoja. U tu svrhu marketing bi morao pomoći pri ustanovljavanju potencijalno izvoznih tržišta, a dijelom i prioritetnih pravaca gospodarskog razvoja, utemeljenih, ponajprije, na konkurentnosti, čime će ujedno biti moguće i povećati ukupnu ekonomsku učinkovitost i poslovnu profitabilnost. Valja pritom istaknuti kako bi se način poslovnog promišljanja, počev od državne razine, trebao kretati iz danas preovladavajućeg trgovinsko-uvoznog, u pravcu proizvodno-izvoznog modela. I ne samo to. Upravljanje razvojem mora imati svoju ishodišnu točku u marketingu pa možda i zvuči preambiciozno da je upravljanje marketingom zapravo u najvećem svojem dijelu i upravljanje razvojem. Naime, marketing kao kreativni ekonomski proces, kao poslovna funkcija, kao poslovna koncepcija, pa i svojevrsna filozofija življenja, treba ponajprije prospektivnim metodama predviđanja utvrditi kojim se pravcima tehnoloških kretanja treba težiti, a koji će pak biti u funkciji općegospodarskog razvoja, ali istodobno i u skladu s resursnim mogućnostima. Na taj će način, ujedno, marketing biti i u funkciji razvitka društva znanja.

strategic marketing management; marketing orientation; contemporary trends

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-72-1

313

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija