Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika (CROSBI ID 39041)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Domović, Vlatka Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 9-19

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka

hrvatski

Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika

Provedena je analiza početnog obrazovanja učitelja u obveznom obrazovanju kojom su identificirani europski trendovi u razvoju sustava inicijalnog obrazovanja učitelja. Istražen je utjecaj bolonjskog procesa na reformu učiteljskog obrazovanja u Europi i Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na proces harmonizacije učiteljskog obrazovanja u europskom visokoškolskom prostoru.

inicijalno obrazovanje učitelja, bolonjski proces, europski trendovi u obrazovanju učitelja

nije evidentirano

engleski

Bologna process and the changes in initial education of teachers

nije evidentirano

initial teacher education, Bologna process, European trends in teacher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-19.

objavljeno

Podaci o knjizi

Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-175-333-3

Povezanost rada

Pedagogija