Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika (CROSBI ID 39041)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka
hrvatski
Bolonjski proces i promjene u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika
Provedena je analiza početnog obrazovanja učitelja u obveznom obrazovanju kojom su identificirani europski trendovi u razvoju sustava inicijalnog obrazovanja učitelja. Istražen je utjecaj bolonjskog procesa na reformu učiteljskog obrazovanja u Europi i Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na proces harmonizacije učiteljskog obrazovanja u europskom visokoškolskom prostoru.
inicijalno obrazovanje učitelja, bolonjski proces, europski trendovi u obrazovanju učitelja
nije evidentirano
engleski
Bologna process and the changes in initial education of teachers
nije evidentirano
initial teacher education, Bologna process, European trends in teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-19.
objavljeno
Podaci o knjizi
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-175-333-3