Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) (CROSBI ID 551803)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Gajger, Vesna
hrvatski
Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra)
Položajem u nastavi, učenik se priprema za različite uloge u društvu. Od prvoga dana školovanja valja mu omogućiti sudjelovanje u donošenju odluka, suradničko učenje, kritičko mišljenje, razvijanje osobnih interesa i mogućnosti, što je pretpostavka za međusobno razumijevanje, toleranciju i suradnju, u dvosmjernoj nastavnoj komunikaciji. Navedeno zahtijeva i nove uloge nastavnika, posebice integrirajuće ponašanje. U radu smo proveli analizu dimenzija nastave danas 2008. i komparirali ih s istraživanjima (Vukanović, 1980., Grubišić-Peko, 1988). Pitanje je što se u nas stvarno promijenilo u ekologiji odnosa u nastavi. Jesu li promjene u obrazovanju utjecale na položaj učenika u nastavi i u kojem smjeru, ključno je pitanje na koje tražimo odgovore.
položaj učenika; analiza nastave; ekologija odnosa u nastavi
nije evidentirano
engleski
Students position in teaching (past-present-future)
nije evidentirano
students position; teaching proces analize; ecology of relations in classroom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
255-261.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Uzelac, Vinka
Rijeka:
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska