Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) (CROSBI ID 551803)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Gajger, Vesna Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra) // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik = Lifelong learning for sustainable development : preoceedings / Uzelac, Vinka (ur.). Rijeka, 2008. str. 255-261

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Gajger, Vesna

hrvatski

Položaj učenika u nastavi (jučer-danas-sutra)

Položajem u nastavi, učenik se priprema za različite uloge u društvu. Od prvoga dana školovanja valja mu omogućiti sudjelovanje u donošenju odluka, suradničko učenje, kritičko mišljenje, razvijanje osobnih interesa i mogućnosti, što je pretpostavka za međusobno razumijevanje, toleranciju i suradnju, u dvosmjernoj nastavnoj komunikaciji. Navedeno zahtijeva i nove uloge nastavnika, posebice integrirajuće ponašanje. U radu smo proveli analizu dimenzija nastave danas 2008. i komparirali ih s istraživanjima (Vukanović, 1980., Grubišić-Peko, 1988). Pitanje je što se u nas stvarno promijenilo u ekologiji odnosa u nastavi. Jesu li promjene u obrazovanju utjecale na položaj učenika u nastavi i u kojem smjeru, ključno je pitanje na koje tražimo odgovore.

položaj učenika; analiza nastave; ekologija odnosa u nastavi

nije evidentirano

engleski

Students position in teaching (past-present-future)

nije evidentirano

students position; teaching proces analize; ecology of relations in classroom

nije evidentirano

Podaci o prilogu

255-261.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija