Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati (CROSBI ID 39036)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Jindra, Ranka Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati // Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2009. str. 131-155

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Jindra, Ranka

hrvatski

Interkulturalno obrazovanje učitelja – što i kako poučavati

Zadatak je odgojno-obrazovnog sustava u cjelini da svojim kurikulima pripremaju i osposobljavaju mladež i roditelje, matične i useljene etničke skupine za (su)život u multikulturalnom društvu, ne samo na teorijskoj nego i praktičnoj razini (iskustvenim učenjem). Obrazovanje budućih učitelja uključuje međusobno razumijevanje i suradnju, ne samo na individualnom, već i nacionalnom i međunarodnom planu. U radu se analizira zastupljenost interkulturnih sadržaja i metoda koji podupiru te sadržaje u programu preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnog broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju (104), njih (21) unutar sadržaja i nastavnih metoda implementiraju interkulturalno obrazovanje. Slobodni izborni kolegiji značajno podupiru interkulturalno obrazovanje što je ohrabrujuće jer ih studenti slobodno biraju i unutar njih mogu steći potrebna znanja i iskustveno učiti kako bi jačali interkulturalne kompetencije kroz različite nastavne metode u manjim skupinama. Studije slučaja ukazuju na upoznavanje tema na teorijskoj razini bez omogućavanja iskustvenoga učenja. Kako bi iskustveno učenje trebalo biti primarno u interkulturalnome obrazovanju, metodama smo koje ga podupiru usmjerili posebnu pozornost.

interkulturalno obrazovanje, studenti, analiza programa, nastavne metode

nije evidentirano

engleski

Intercultural Education of the Teacher - What to teach and how

nije evidentirano

intercultural education, students, program analisis, teaching methods

nije evidentirano

Podaci o prilogu

131-155.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi obrazovanja u multikulturalnim sredinama = Educational chellenges in multicultural communities

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek

2009.

978-953-6965-16-8

Povezanost rada

Pedagogija