Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment zadovoljstva gosta (CROSBI ID 743876)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan Menadžment zadovoljstva gosta / Galičić, Vlado (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. 211..

Podaci o odgovornosti

Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan

Galičić, Vlado

hrvatski

Menadžment zadovoljstva gosta

Karakteristike ugostiteljsko-turističke djelatnosti. Vrste i osobine gostiju. Kadrovska komponenta menadžmenta zadovoljstva gosta. Metodologija rješavanja nezadovoljstva gosta. Gostoljubivost i komunikacijske vještine zaposlenih. Sveukupno upravljanje kvalitetom usluga. Informacijska tehnologija i menadžment zadovoljstva gosta. Organizacijska kultura i menadžment zadovoljstva gosta.

turizam; ugostiteljstvo; zadovoljstvo gosta; menadžment

nije evidentirano

engleski

Guest Satisfaction Management

nije evidentirano

tourism; hospitality; guest satisfaction; management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

211

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6198-58-0

Povezanost rada

Ekonomija