Menadžment zadovoljstva gosta (CROSBI ID 743876)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan
Galičić, Vlado
hrvatski
Menadžment zadovoljstva gosta
Karakteristike ugostiteljsko-turističke djelatnosti. Vrste i osobine gostiju. Kadrovska komponenta menadžmenta zadovoljstva gosta. Metodologija rješavanja nezadovoljstva gosta. Gostoljubivost i komunikacijske vještine zaposlenih. Sveukupno upravljanje kvalitetom usluga. Informacijska tehnologija i menadžment zadovoljstva gosta. Organizacijska kultura i menadžment zadovoljstva gosta.
turizam; ugostiteljstvo; zadovoljstvo gosta; menadžment
nije evidentirano
engleski
Guest Satisfaction Management
nije evidentirano
tourism; hospitality; guest satisfaction; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
211
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6198-58-0