Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 412015

Međuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života


Vujičić, Maja
Međuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Međuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života
(Interrelationship between brand managment and life quality improvment)

Autori
Vujičić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
19.12.

Godina
2008

Stranica
67

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Međuutjecaj; upravljanje markom; unapređenje kvalitete života
(Interrelationship; brand managment; life quality improvment)

Sažetak
Cilj istraživanja je ukazati na važnost primjene ključnih promjena u procesu izgradnje marke kako bi se izgradila marka, ali isto tako unaprijedila kvaliteta života zajednice u kojoj ta marka ima utjecaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Maja Vujičić, (314304)