Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti (CROSBI ID 39003)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kovač, Zvonko Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti // Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode / Krakar-Vogel, Boža (ur.). Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko Univerze v Ljubljani, 2008. str. 251-262

Podaci o odgovornosti

Kovač, Zvonko

hrvatski

Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti

Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "estetske realnosti", jezično-estetske komunikacije, čemu najviše odgovara polivalentna, interkulturno-dijaloška konvencija razumijevanja i sistematizacije književnosti.

kreativnost, kniževna komunikacija, visokoškolska didaktika, seminarska interpretacija, interpretacijski kontekst, radikalni konstruktivizam, strategija izvođenja, interkulturni dijalog

Rad je povezan s projektom Interkulturna povijest književnosti u didaktičkom aspektu: interkulturna-dijaloška konvencija razumijevanja osobito je naglašena u proučavanju i nastavi druge/strane književnosti.

engleski

Seminar interpretation and literary interpretation

nije evidentirano

creativity, literary communication, higher education didactics, seminar interpretation, interpretative context, radical constructivism, application strategy, intercultural dialogue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

251-262.

objavljeno

Podaci o knjizi

Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode

Krakar-Vogel, Boža

Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko Univerze v Ljubljani

2008.

978-961-237-263-7

Povezanost rada

Filologija