Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 38998)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Perić, Jože ; Dragičević, Daniel Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 251-279

Podaci o odgovornosti

Perić, Jože ; Dragičević, Daniel

hrvatski

Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije

U novijem razdoblju, međuovisnost javnog i privatnog sektora se značajno promijenila. Proces globalizacije uvjetovao je promjenu poimanja uloge države kao vodećeg činitelja odgovornog za razvoj turizma te definiranje, izgradnju i promoviranje turističke destinacije. Odgovornost za održivi razvoj sada leži na bliskoj sinergiji interesa javnog i privatnog sektora i civilnog društva. Javni sektor se sve više povlači iz proizvodnje dobara i pružanja usluga, a sve više preuzima stratešku ulogu u oblikovanju suvremenog društva i stvaranju optimalnih uvjeta za gospodarstvo liberalnog karaktera. Turizam, kao specifična pojava suvremenog doba s višestrukim gospodarskim, socijalnim i razvojnim aspektima naglašeno se temelji na partnerstvu javnog i privatnog sektora. Jedno od glavnih područja suradnje javnog i privatnog sektora u turizmu je marketing, odnosno zajednička izgradnja i definiranje imidža i vizije turističke destinacije. Sudionici partnerstva moraju prihvatiti i dijeliti odgovornost za održivi razvoj turizma. Njihova odgovornost i uloga ovisi prije svega o lokalnim posebnostima. Sinergija javnog i privatnog nesumljivo pridonosi razvoju lokalne ekonomije, postaje uvjetom održivog razvoja turističke regije, podiže svijest o zaštiti okoliša te poboljšava kvalitetu lokalnog života.

javno-privatno partnerstvo, turistička regija, investiranje

nije evidentirano

engleski

Chapter 7. Public private partnership as tourist destination development model

nije evidentirano

public private partnership, tourist region, investment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

251-279.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Blažević, Branko ; Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2009.

978-953-6198-71-9

Povezanost rada

Ekonomija