Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 411687

Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije


Perić, Jože; Dragičević, Daniel
Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. str. 251-279


CROSBI ID: 411687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije
(Chapter 7. Public private partnership as tourist destination development model)

Autori
Perić, Jože ; Dragičević, Daniel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić, Milena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Grad
Opatija

Godina
2009

Raspon stranica
251-279

ISBN
978-953-6198-71-9

Ključne riječi
javno-privatno partnerstvo, turistička regija, investiranje
(public private partnership, tourist region, investment)

Sažetak
U novijem razdoblju, međuovisnost javnog i privatnog sektora se značajno promijenila. Proces globalizacije uvjetovao je promjenu poimanja uloge države kao vodećeg činitelja odgovornog za razvoj turizma te definiranje, izgradnju i promoviranje turističke destinacije. Odgovornost za održivi razvoj sada leži na bliskoj sinergiji interesa javnog i privatnog sektora i civilnog društva. Javni sektor se sve više povlači iz proizvodnje dobara i pružanja usluga, a sve više preuzima stratešku ulogu u oblikovanju suvremenog društva i stvaranju optimalnih uvjeta za gospodarstvo liberalnog karaktera. Turizam, kao specifična pojava suvremenog doba s višestrukim gospodarskim, socijalnim i razvojnim aspektima naglašeno se temelji na partnerstvu javnog i privatnog sektora. Jedno od glavnih područja suradnje javnog i privatnog sektora u turizmu je marketing, odnosno zajednička izgradnja i definiranje imidža i vizije turističke destinacije. Sudionici partnerstva moraju prihvatiti i dijeliti odgovornost za održivi razvoj turizma. Njihova odgovornost i uloga ovisi prije svega o lokalnim posebnostima. Sinergija javnog i privatnog nesumljivo pridonosi razvoju lokalne ekonomije, postaje uvjetom održivog razvoja turističke regije, podiže svijest o zaštiti okoliša te poboljšava kvalitetu lokalnog života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1162459-2456 - Modeli kvalitete i javno-privatno partnerstvo u turizmu Hrvatske (Cetinski, Vinka, MZOS ) ( POIROT)
116-2012298-2574 - Obnovljivi izbori energije za eko-hotel i eko-turističku destinaciju (Blažević, Branko, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Daniel Dragičević (autor)

Avatar Url Jože Perić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Perić, Jože; Dragičević, Daniel
Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. str. 251-279
Perić, J. & Dragičević, D. (2009) Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turističke destinacije. U: Blažević, B. & Peršić, M. (ur.) Turistička regionalizacija u globalnim procesima. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, str. 251-279.
@inbook{inbook, year = {2009}, pages = {251-279}, keywords = {javno-privatno partnerstvo, turisti\v{c}ka regija, investiranje}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Poglavlje 7. Javno-privatno partnerstvo kao model razvoja turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {javno-privatno partnerstvo, turisti\v{c}ka regija, investiranje}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu}, publisherplace = {Opatija} }
@inbook{inbook, year = {2009}, pages = {251-279}, keywords = {public private partnership, tourist region, investment}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Chapter 7. Public private partnership as tourist destination development model}, keyword = {public private partnership, tourist region, investment}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font