Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju (CROSBI ID 152744)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pastuović, Nikola
hrvatski
Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju
U radu se opisuje koncept cjeloživotnog učenja i njegov razvoj tijekom druge polovine dvadesetog stoljeća. Navode se značenja drugih srodnih koncepata kao što su kontinuirano obrazovanje, permanentno obrazovanje i povratno obrazovanje. Posebno se prikazuju pojedini oblici cjeloživotnog učenja - formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje i iskustveno učenje - s pomoću kojih se ostvaruje koncept cjeloživotnog učenja. Prikazuju se glavne konceptualne implikacije cjeloživotnog učenja na promjenu razumijevanja obrazovanja kao školovanja i tradicionalnog shvaćanja da je obrazovanje namijenjeno samo djeci i mladima. Navode se i obrazlažu kvantitativne i kvalitativne promjene u osnovnom i srednjem školstvu koje su u funkciji realizacije koncepcije cjeloživotnog učenja.
cjeloživotno učenje; oblici cjeloživotnog učenja; rekonceptualizacija školovanja; individualizacija nastave; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Lifelong Learning and the Changes in Schooling
nije evidentirano
lifelong learning; formats of lifelong learning; reconceptualisation of schooling; individualisation of teaching; class teaching
nije evidentirano