Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 409934

Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva


Erdeljac, Vlasta; Willer-Gold, Jana
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva // Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Zagreb, Republika Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva
(N/a)

Autori
Erdeljac, Vlasta ; Willer-Gold, Jana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

ISBN
978-953-7210-15-1

Skup
Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Mjesto i datum
Zagreb, Republika Hrvatska, 13.-15. studenog 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Lingvistička kompetencija; implicitno značenje/učenje; eksplicitno znanje/učenje; metajezično znanje; funkcionalno-komunikacijski pristup; normativno-gramatički pristup
(N/a)

Sažetak
Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-0000000-0743 - Konstrukcija i struktura jezičnog identiteta (Vlasta Erdeljac, )
130-0000000-0785 - Proizvodnja i percepcija govora (Marko Liker, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb