Interdependency of supply chain management and modern business marketing (CROSBI ID 38868)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Miočević, Dario
engleski
Interdependency of supply chain management and modern business marketing
Bitna odrednica današnje poslovne svakodnevice jest ta da poduzeća danas sve više konkuriraju jedni drugima kroz paradigmu sustava. Udruživanja poduzeća, u homogene cjeline kao što su savezi i kooperacije, su osnova konkuriranja na današnjem sve složenijem globalnom tržištu. Takvi udruženi entiteti čine okosnice moderne industrijske organizacije koja fenomen konkurencije suprotstavlja paradigmi suradnje i partnerstva. Sve više je na djelu među-industrijsko partnerstvo, tako da se javlja suradnja poduzeća različitih industrija, ali međusobno ovisnih poduzeća u reprodukcijskom slijedu izgradnje vrijednosti za kupca. Ovakvo sagledavanje otvara novi vidik i percepciju gospodarske zbilje i težište konkurentske borbe se stavlja na oblikovanje i upravljanje opskrbnim lancima i poslovnoj suradnji kao njenom najoperativnijem dijelu. Uzimajući navedeno u obzir, istraživanja u sferi poslovnog marketinga daju najopsežniji okvir objašnjavanju fenomena opskrbnih lanaca jer se može koncizno odrediti djelokrug operacionalizacije odnosa i aktivnosti na poslovnim tržištima na svim razinama. Stoga je zadatak ovog rada istražiti teorijske postavke upravljanja opskrbnim lancem, kao perspektivnog područja u kojem marketing na poslovnim tržištima može doseći svoj znanstveni i praktični potencijal. Svrha i ciljevi istraživanja su: da se unutar područja poslovnog (B2B) marketinga: • utvrdi sve veće značenje partnerskih odnosa i trend poslovnog umrežavanja u lance opskrbe, • retrospektivno i multidisciplinarno analizira tržišno orijentirane modele upravljanja opskrbnim lancem, • stavi tradicionalne odnose kupac-prodavatelj u funkciju objašnjavanja biheviorističkog konteksta u opskrbnim lancima i • holistički sagleda doprinos suvremenih modela upravljanja lancem opskrbe i utvrdi njihova važnost u funkcioniranju poslovnih tržišta.
supply chain management, sSupply chain management models, supply chain integration
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
266-281.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing u društvu znanja= Marketing in a knowledge based society
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-72-1