Javnost i novi mediji (CROSBI ID 38859)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Šišak, Marinko
hrvatski
Javnost i novi mediji
U radu se razmatraju temeljni pojmovi komunikacijske znanosti: informacija, javnost, javno mnijenje, u odnosu na društvene i političke prakse, te utjecaj klasično pojmljenih kategorija i sredstava informiranja u novim okolnostima koje karakterizira snažan i brz razvoj novih medija. Također, u radu se analiziraju posljedice utjecaja novih medija na javnost, transformacija javnosti s obzirom na globalni utjecaj novih medija. Zasad se može utvrditi da su promjene znatne, ali samo na pojavnoj razini dok će dublje promjene vjerojatno tek uslijediti
javnost, novi mediji, informacija, manipulacija
nije evidentirano
engleski
The Publicity and New Media
nije evidentirano
publicity, new media, information, manipulation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-94.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novi mediji - nove tehnologije - novi moral
Labaš, Danijel
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-6682-82-9