Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 409093

Javnost i novi mediji


Šišak, Marinko
Javnost i novi mediji // Novi mediji - nove tehnologije - novi moral / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 77-94


Naslov
Javnost i novi mediji
(The Publicity and New Media)

Autori
Šišak, Marinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Novi mediji - nove tehnologije - novi moral

Urednik/ci
Labaš, Danijel

Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
77-94

ISBN
978-953-6682-82-9

Ključne riječi
javnost, novi mediji, informacija, manipulacija
(publicity, new media, information, manipulation)

Sažetak
U radu se razmatraju temeljni pojmovi komunikacijske znanosti: informacija, javnost, javno mnijenje, u odnosu na društvene i političke prakse, te utjecaj klasično pojmljenih kategorija i sredstava informiranja u novim okolnostima koje karakterizira snažan i brz razvoj novih medija. Također, u radu se analiziraju posljedice utjecaja novih medija na javnost, transformacija javnosti s obzirom na globalni utjecaj novih medija. Zasad se može utvrditi da su promjene znatne, ali samo na pojavnoj razini dok će dublje promjene vjerojatno tek uslijediti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Marko Pranjić, )

Ustanove
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marinko Šišak (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šišak, Marinko
Javnost i novi mediji // Novi mediji - nove tehnologije - novi moral / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 77-94
Šišak, M. (2009) Javnost i novi mediji. U: Labaš, D. (ur.) Novi mediji - nove tehnologije - novi moral. Zagreb, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, str. 77-94.
@inbook{inbook, author = {\v{S}i\v{s}ak, M.}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2009}, pages = {77-94}, keywords = {publicity, new media, information, manipulation}, isbn = {978-953-6682-82-9}, title = {The Publicity and New Media}, keyword = {publicity, new media, information, manipulation}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }