Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja (CROSBI ID 550958)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šagud, Mirjana Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja. 2009

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja

Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju.

odgojitelj; dječji vrtić; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning

nije evidentirano

preschool teacher; kindergarten; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih

pozvano predavanje

07.05.2009-09.05.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija