Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 38769)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja
Središnja teza rada je da stvaranje, kreiranje, istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove doprinosi razvoju ključnih kompetencija. Istraživačku kulturu odredili smo kao kulturu koja uči i istražuje, kulturu u kojoj ljudi stalno razvijaju i otkrivaju svoje sposobnosti, kreiraju rezultate koji istinski žele, u kojoj se individualne i kolektivne aspiracije slobodno postavljaju, u kojoj ljudi kontinuirano uče i istražuju kako učiti zajedno, odnosno kultura koja stalno unapređuje, istražuje sposobnosti kreiranja svoje budućnosti. Držimo da je razvijanje kulture odgojno-obrazovne ustanove usmjerene na učenje i istraživanje put ka mijenjanju i unapređivanju odgojno-obrazovne prakse, razvoju ljudskih potencijala i profesionalnog usavršavanja učitelja.
cjeloživotno učenje, istraživačka kultura, ključne kompetencije, kultura, odgojno-obrazovna ustanova, učitelj.
nije evidentirano
engleski
Development of research culture of an educational institution from the perspective of lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learning, research culture, key competencies, culture, educational institution, teacher.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
423-430.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i društvo znanja
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2008.
978-953-7210-12-0