Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga (CROSBI ID 152354)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija ; Bošnjak, Marija
hrvatski
Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga
Razredbeni su ispiti namijenjeni odabiru kandidata za upis i smještanje u skupine na fakultete i druga učilišta po nekim kriterijima. Vrlo je važno da budu pouzdani i valjani, posebno kada je to presudno i za ispitanike i za programe kojima pristupaju, poput vrlo kratkih intenzivnih tečajeva. U ovome se radu raspravlja o različitim vrstama razredbenih jezičnih ispita te navodi primjer jednoga takvoga ispita inojezičnoga hrvatskoga. Navode se kriteriji njihove podjele i temeljna načela njihove izrade. Propituje se i položaj gramatike u suvremenoj nastavi stranoga jezika te ispitivanju jezičnoga znanja. Razlaže se i teorijski okvir jednoga postojećega razredbenoga ispita za sveučilišni tečaj inojezičnoga hrvatskoga te se pokazuje njegova prikladnost.
razredbeni ispit ; gramatika ; hrvatski kao J2 ; jezično ispitivanje
Rad je u cjelosti dostupan na web-portalu znanstvenih časopisa Hrčak.
engleski
Theoretical framework for placement testing of Croatian as L2
nije evidentirano
placement test ; Croatian as L2 ; language assessment
nije evidentirano