Kontroling i menadžment kvalitete (CROSBI ID 550705)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka ; Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
hrvatski
Kontroling i menadžment kvalitete
Prelaskom na tržišno poslovanje nameće se i potreba za prihvaćanjem svjetskih gospodarskih standarda u našoj teoriji i praksi, što obuhvaća i prihvaćanje nove terminologije i novih pojmova, kao što je kontroling. Kontroling je funkcija menadžmenta čiji je zadatak povećanje efikasnosti i efektivnosti poslovanja, tj. ostvarenje planiranih poslovnih rezultata i poslovne izvrsnosti. U radu će se posebno obraditi organizacijski modeli službe kontrolinga sa opisom poslova. Kvaliteta proizvoda i usluga određuje poslovnu izvrsnost poduzeća. Zbog toga je kontroling usko vezan sa menadžmentom kvalitete. Menadžment kvalitete koristi slijedeće instrumente za implementaciju kvalitete: međunarodne i nacionalne standarde (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:1999, HACCP, ISO 22000:2005) i modele poslovne izvrsnosti (EFQM model izvrsnosti, Malcolm Baldrige nagrada za kvalitetu, Demingova nagrada). U radu će se dati prikaz postojećeg stanja u pogledu implementacije modela izvrsnosti i sustava kvalitete u hotelskoj industriji Hrvatske.
kontroling; kvaliteta; standardi; poslovna izvrsnost
nije evidentirano
engleski
Controlling and quality management
nije evidentirano
controlling; quality; standards; business excellence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-27.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta i promjene
Drljača, Miroslav
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu
978-953-6619-21-4
Podaci o skupu
9. Simpozij o kvaliteti Hrvatskog društva menadžera kvalitete
predavanje
06.11.2008-08.11.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska