Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Theory on Museum Marketing and Communication (CROSBI ID 550617)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Šola, Tomislav Theory on Museum Marketing and Communication // Imatge i comunicacio museus i altres experiencies Tarragona, Španjolska, 30.04.2009-30.04.2009

Podaci o odgovornosti

Šola, Tomislav

engleski

Theory on Museum Marketing and Communication

The presentation focuses on the communicative role of museums in the scope of marketing and its practices in the cultral domain, that is, the heritage institutions, with a special emphasis on museums.

museums; marketing; communications

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Imatge i comunicacio museus i altres experiencies

pozvano predavanje

30.04.2009-30.04.2009

Tarragona, Španjolska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti