Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 406989

DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI


Poldrugač, Petra
DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI 2008., diplomski rad, diplomski, Grafički faklultet, Zagreb


Naslov
DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI
(DOCUMENTATION FOR QUALITY MONITORING IN A PRINTING HOUSE)

Autori
Poldrugač, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički faklultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.06

Godina
2008

Stranica
61

Mentor
Milčić, Diana

Neposredni voditelj
Banić, Dubravko

Ključne riječi
Kvaliteta; dokumentacija kvalitete; norme za upravljanje sustavom kvalitete; poslovna filozofija; certifikat
(Quality; quality documentations; standards for quality control; busines filozofy; certificate)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je dokumentacija za praćenje kvalitete u tiskari. Poveznica „ dokumentacije“ i „ kvalitete“ je sustav ISO 9001:2000. Certifikat ISO 9001:2000 potvrđuje da se upravljanje kvalitetom primjenjuje u svim segmentima poslovanja i na svim razinama. Kvaliteta je obujam i oblik upotrebne vrijednosti proizvoda i samim time, istodobno, i mjera koja pokazuje do koje razine taj proizvod zadovoljava određenu potrebu korisnika. Kvaliteta je uvijek kompromis između potreba, želja i realnih mogućnosti u realizaciji ili nabavi proizvoda. U općem jeziku riječ kvaliteta ne znači isto za svakoga. Proizvod ili usluga je kvalitetan ako nema nedostataka. Valja razlikovati uže i šire shvaćanje kvalitete. Uže shvaćanje tretira kvalitetu kao obilježje proizvoda ili usluge. Ono je vezano uz korisnost, odnosno uz upotrebnu vrijednost proizvoda ili usluge, tj. uz odnos klijent – proizvođač i uz zadovoljstvo klijenata. Nasuprot tome, u širem smislu kvaliteta nije više samo obilježje proizvoda ili usluge, nego i obilježje poduzeća. Dakle, sustav kvalitete uključuje odnos klijent – poduzeće, ali i sve poslovne procese i njihove aktere koji su prijeko potrebni za stvaranje kvalitetnoga proizvoda ili usluge. Težnja za postizanjem i održavanjem željenoga stupnja kvalitete (koji zadovoljava i proizvođača i potrošača) sve je veći. Propisani su zakoni i norme koje svaki entitet mora zadovoljiti. Time kvaliteta postaje određena poslovna filozofija. Tu poslovnu filozofiju ovaj diplomski rad prati kroz dvije povezane cjeline. Prva cjelina je teorijski dio koji objašnjava potrebu za kvalitetom od najranije povijesti, te važnost kvalitete i sustava kvalitete. Drugi dio je dokumentacija kvalitete za tiskaru potrebna za dobivanje certifikata ISO 9001:2000. Istraživanjem certifikata i uz nesebičnu pomoć tvrtki koje su pristupile postupku dobivanja certifikata, ovdje je navedena gotovo sva dokumentacija (obavezni dokumenti, procedure, zapisi...). Budući da proces pripreme za dobivanje certifikata traje cc. od jedne do tri godine (ovisno o tome da li je uključen i vanjski stručni tim), zbog nedostatka vremena, ovaj diplomski rad pruža uvid u gotovo svu , ali ne do kraja kompletiranu dokumentaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1951 - Standardizacija ekološki prihvatljivih procesa grafičkih komunikacija (Diana Milčić, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb