Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 406858

Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu


Matanović, Damir; Marković Matanović Ivančica
Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu // Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet u Osijeku, 2009. str. 207-230


Naslov
Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu
(Are Multiculturalism and national Identity Opposed Concepts or Teaching in a Social Context)

Autori
Matanović, Damir ; Marković Matanović Ivančica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama

Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica

Izdavač
Učiteljski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2009

Raspon stranica
207-230

ISBN
978-953-6965-16-8

Ključne riječi
Multikulturalizam, interkulturalizam, učenje povijesti
(Multiculturalism, interculturalism, teaching history)

Sažetak
Autori problematiziraju nastavu povijesti kroz dilemu istaknutu u naslovu. Analizirajući stanje u hrvatskoj nastavi povijesti u zadnjih 16 godina uočava se izrazito velik udio tema koje su iz domene nacionalne povijesti te imaju cilj izgradnju nacionalnog identiteta. Stanje u Hrvatskoj se komparira s zemljama iz okuržja te s širim krugom zemalja Europske unije te se u radu ukazuje na nove mogućnosti pristupa povijesnim temama u hrvatskim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
226-2261681-1321 - Hrvatski kulturni krajolici (Damir Matanović, )

Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek