Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu (CROSBI ID 38691)

Prilog u knjizi | ostalo

Matanović, Damir ; Marković Matanović Ivančica Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu // Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama / Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 207-230

Podaci o odgovornosti

Matanović, Damir ; Marković Matanović Ivančica

hrvatski

Jesu li multikulturalnost i nacionalni identitet suprotstavljeni pojmovi ili o nastavi u društvenom kontekstu

Autori problematiziraju nastavu povijesti kroz dilemu istaknutu u naslovu. Analizirajući stanje u hrvatskoj nastavi povijesti u zadnjih 16 godina uočava se izrazito velik udio tema koje su iz domene nacionalne povijesti te imaju cilj izgradnju nacionalnog identiteta. Stanje u Hrvatskoj se komparira s zemljama iz okuržja te s širim krugom zemalja Europske unije te se u radu ukazuje na nove mogućnosti pristupa povijesnim temama u hrvatskim školama.

multikulturalizam, interkulturalizam, učenje povijesti

nije evidentirano

engleski

Are Multiculturalism and national Identity Opposed Concepts or Teaching in a Social Context

nije evidentirano

multiculturalism, interculturalism, teaching history

nije evidentirano

Podaci o prilogu

207-230.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi obrazovanja u multikulturnim sredinama

Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2009.

978-953-6965-16-8

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Povijest