ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA TISKARE I POVEĆANJE KVALITETE USLUGE I PROIZVODA (CROSBI ID 353836)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Keić, Žarko
Milčić, Diana
hrvatski
ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA TISKARE I POVEĆANJE KVALITETE USLUGE I PROIZVODA
Teoretski dio analize poslovnog sustava prikazuje pristupe analize poslovanja firme te što uopće firma danas predstavlja, kakve sve pristupe imamo prema firmi. Bavi se i organizacijskom filozofijom i prema čemu je usmjerena ta filozofija, njenim postupcima, metodologijom te projektiranjem organizacijskih sredstava. Pisao sam ukratko o kontroli kvalitete proizvoda i usluga, kako je došlo do potrebe kontrole kvalitete, koje su metode poboljšanja kvalitete, koji su japanski pogledi na kvalitetu te kako osigurati kvalitetu. U završnom radu je obrađen primjer analize poslovnog sustava koji se odnosi na tiskaru koja postoji i kod koje se zaista stvari odvijaju kao što su napisane. Ovdje je opisan plan razgovora sa korisnikom te što sve treba imati na umu da se napravi dobar plan proizvodnje. Također su obrađeni svi dokumenti koji prolaze unutar tiskare, što je sve bitno kod dokumenata, te pitanje zašto oni postoje. U radu je prikazana raščlamba procesa proizvodnje, koji je sektor proizvodnje odgovoran za što i kakve su im zadaće.
poslovni proces tiskare; praćenje kvalitete; unaprjeđenje kvalitete
nije evidentirano
engleski
BUSINESS SYSTEM ANALYSIS AND PRODUCT AND SERVICE QUALITY IMPROVEMENT
nije evidentirano
Business process printing works; tracking quality; quality improvement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
12.03.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb