Uloga čitanja u usvajanju vokabulara francuskoga kao stranog jezika (CROSBI ID 353784)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Jelić, Andrea-Beata
Grahek, Sanja ; Vizek-Vidović, Vlasta
hrvatski
Uloga čitanja u usvajanju vokabulara francuskoga kao stranog jezika
U radu se nastoji podrobnije opisati i razumjeti proces usvajanja vokabulara kroz čitanje i spoznati neke čimbenike koji bi na njega mogli utjecati. Provedeno je istraživanje s ispitanicima adolescentske dobi koji uče francuski kao strani jezik u Hrvatskoj. Rezultati ukazuju da su ispitanici usvojili i zapamtili određeni broj leksičkih jedinica tijekom čitanja. Također je utvrđeno da postoji visok stupanj povezanosti između razine poznavanja vokabulara i nenamjernog usvajanja leksičkih jedinica te da duljina učenja francuskog jezika i uporaba strategija čitanja i strategija usvajanja vokabulara ne utječu na usvajanje u onoj mjeri u kojoj je to bilo očekivano. Na temelju pogrešnih pretpostavki učenika o značenju leksičkih jedinica došlo se i do spoznaja o samom procesu usvajanja, a rezultati ukazuju na činjenicu kako su pogrešne pretpostavke jedna od faza tog procesa.
čitanje; usvajanje vokabulara; francuski kao strani jezik; strategije čitanja; strategije učenja vokabulara; analiza pogrešaka
nije evidentirano
engleski
The role of reading in the process of vocabulary acquisition in French as a foreign language
nije evidentirano
reading; vocabulary acquisition; French as a foreign language; reading strategies; vocabulary learning strategies; error analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
235
07.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb