Tržišna vrijednost marke (CROSBI ID 550287)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra
hrvatski
Tržišna vrijednost marke
Rad je posvećen tržišnoj vrijednosti marke gdje se naglasak stavlja na elemente koji utječu na tržišnu vrijednost marke. Primjerice, u radu se utjecaj na sveukupnu vrijednost marke promatra odnos profita i prihoda od prodaje, kroz očekivani odnos profita i prihoda od prodaje te odnos klijenata i marke, odnosno kako se doživljava marka (percepcija, imidž). Okosnicu rada čine modeli za mjerenje tržišne vrijednosti marke poput Brand Asset Valuatora, Young and Rubicam, Aakerovog modela, BRANDZ modela, itd.
tržišna vrijednost marke; modeli za mjerenje tržišne vrijendosti marke
nije evidentirano
engleski
Brand Equity
nije evidentirano
Brand Equity; Measuring Models for Brand Equity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
CROMAR
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
Rijeka, Hrvatska