Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna vrijednost marke (CROSBI ID 550287)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra Tržišna vrijednost marke // CROMAR. 2008

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra

hrvatski

Tržišna vrijednost marke

Rad je posvećen tržišnoj vrijednosti marke gdje se naglasak stavlja na elemente koji utječu na tržišnu vrijednost marke. Primjerice, u radu se utjecaj na sveukupnu vrijednost marke promatra odnos profita i prihoda od prodaje, kroz očekivani odnos profita i prihoda od prodaje te odnos klijenata i marke, odnosno kako se doživljava marka (percepcija, imidž). Okosnicu rada čine modeli za mjerenje tržišne vrijednosti marke poput Brand Asset Valuatora, Young and Rubicam, Aakerovog modela, BRANDZ modela, itd.

tržišna vrijednost marke; modeli za mjerenje tržišne vrijendosti marke

nije evidentirano

engleski

Brand Equity

nije evidentirano

Brand Equity; Measuring Models for Brand Equity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

CROMAR

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija