Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 405379

Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009


Marie-Elise Zovko (voditeljica projekta), Laura Blažetić, Marijana Bralo, Željka Lilek, Andrea Mađor Bozinović, Kristina Resanović
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009 // Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule
Hvar, Hrvatska, 2009. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


Naslov
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009
(Projekt Stohrenschule - Workshop and public presentation: Philosophical and Pedagogical Dialogue on Virtue, Beauty and Happiness/ Hvar, Croatia, October 6-7, 2009)

Autori
Marie-Elise Zovko (voditeljica projekta), Laura Blažetić, Marijana Bralo, Željka Lilek, Andrea Mađor Bozinović, Kristina Resanović

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Filozofiranje s djecom; dijalog; vrlina; ljepota; sreća; humane vrednote; poduzetničko učenje; znatiželja; aktivno slušanje; tolerancija; osviještavanje; otkrivanje; poticanje kreativnosti; kritičko mišljenje; mudrost; istina; pouzdano suđenje
(Philosophizing with children; dialogue; virtue; beauty; happiness; human values; project-oriented learning; curiousity; active listening; tolerance; awareness-raising; discovery; encouraging creativity; critical thinking; wisdom; truth; sound judgment)

Sažetak
Članovi Projekta Stohrenschule, sastavnice istraživačkog projekta Platonizam i oblici inteligencije, održali su dvo- dnevnu radionicu u Osnovnoj školi Hvar, te javno predstavljanje Projekta odnosno svojeg rada u okviru projekta te rada s učenicima OŠ Hvar za vrijeme spomenutih radionica (7. listopada 2008. u Gradskoj loggiji). Tom prigodom je prezentirana temeljna ideja Projekta "filozofiranje s djecom", te se upoznalo roditelje i građane grada Hvara s nastojanjima da se s djecom/učenicima već od osnovne škole vodi filozofijski oblik razgovora. Zalaganje za uvođenje filozofijskog dijaloga kao metodološkog principa nastave već od osnovne škole jedna je od ideja ovog projekta. Filozofiranjem s učenicima želi ih se potaknuti na ispitivanje vlastitih predodžaba o ljudskim vrednotama, o vlastitoj ličnosti i sposobnostima, te o životu u zajednici. Uz to nastojanja projektne aktivnosti potiču i na aktivno slušanje sebe i drugih, poboljšavaju komunikacijske vještine, potiču učenike na samostalno mišljenje i iznošenje vlastitih stavova, a time daju velik doprinos njihovu samopouzdanju, kreativnosti i zadovoljstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
191-0000000-2733 - Platonizam i oblici inteligencije (Marie-Elise Zovko, )

Ustanove
Institut za filozofiju, Zagreb