Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 763648)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Cindrić (Rončević), Anita ; Katić, Vesna
hrvatski
Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
Današnji svijet suočen s brojnim izazovima suvremenog društva gura tradicionalno orijentiranu školu u korjenite promjene cijelog sustava u kojem se na nastavu gleda kao na složen i vrlo dinamičan proces aktivnog sudjelovanja svih činilaca tog procesa. Međutim, tako korjenite promjene sustava neophodno je započeti osobnim promjenama samih učitelja, do kojih dolazi kontinuiranim susretima s novim informacijama koje uspoređuju s prijašnjim predodžbama o tome kakve bi stvari trebale biti. Kada učitelji odluče prihvatiti nove informacije, odlučuju i o novim oblicima svoga djelovanja. Na tom putu do promjene svoga djelovanja autorice uočavaju da učitelje ometaju mnoge unutarnje kočnice, tzv. autocenzure. Zbog širine i iznimne važnosti navedenoga, autorice u svome radu posebnu pozornost usmjeravaju definiranju, najčešćim pojavnim oblicima autocenzure te predlažu načine njihova otklanjanja u nastavi likovne kulture.
autocenzura; likovna kultura; nastava;
nije evidentirano
engleski
Self-cenzorship of visual-art teachers
nije evidentirano
self- censorship; fine arts; classes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, vol. 4, br. 1
2002.
nije evidentirano
objavljeno