BUDI SIT, OSTANI FIT! Analiza reklamnoga diskursa na primjeru reklama za tzv. zdrave prehrambene proizvode (CROSBI ID 550084)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vlastelić, Anastazija
hrvatski
BUDI SIT, OSTANI FIT! Analiza reklamnoga diskursa na primjeru reklama za tzv. zdrave prehrambene proizvode
Čovjek je, otkada je svijeta i vijeka, oglašavao svoje usluge i proizvode. Suvremeno je društvo otišlo i korak dalje ; danas se reklamiraju ljudi, mjesta, kultura, stil života, religija… čime je reklamiranje, osim vrlo unosnoga posla, postalo i neiscrpno područje za mnoga istraživanja. Kao jedan od imperativa potrošačkoga društva je zdrav način života. U radu se iznose rezultati analize reklamnih strategija, tehnika i postupaka u hrvatskim reklamama za tzv. zdrave prehrambene proizvode.
reklamni diskurs; jezik reklama; zdravi prehrambeni proizvodi; hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
BE FULL, STAY FIT! Analysis of advertising discourse on the basis of advertisements for so called healthy foodstuffs
nije evidentirano
advertising discourse; language of advertisements; healthy foodstuffs; Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
452-463.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tuzla. Grad na zrnu soli (zbornik radova)
Turbić-Hadžagić, Amira
Tuzla: JU Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog nasljeđa Tuzlanskog kantona
2303-4157
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096