Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

BUDI SIT, OSTANI FIT! Analiza reklamnoga diskursa na primjeru reklama za tzv. zdrave prehrambene proizvode (CROSBI ID 550084)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vlastelić, Anastazija BUDI SIT, OSTANI FIT! Analiza reklamnoga diskursa na primjeru reklama za tzv. zdrave prehrambene proizvode // Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" / Turbić-Hadžagić, Amira (ur.). 2013. str. 452-463

Podaci o odgovornosti

Vlastelić, Anastazija

hrvatski

BUDI SIT, OSTANI FIT! Analiza reklamnoga diskursa na primjeru reklama za tzv. zdrave prehrambene proizvode

Čovjek je, otkada je svijeta i vijeka, oglašavao svoje usluge i proizvode. Suvremeno je društvo otišlo i korak dalje ; danas se reklamiraju ljudi, mjesta, kultura, stil života, religija… čime je reklamiranje, osim vrlo unosnoga posla, postalo i neiscrpno područje za mnoga istraživanja. Kao jedan od imperativa potrošačkoga društva je zdrav način života. U radu se iznose rezultati analize reklamnih strategija, tehnika i postupaka u hrvatskim reklamama za tzv. zdrave prehrambene proizvode.

reklamni diskurs; jezik reklama; zdravi prehrambeni proizvodi; hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

BE FULL, STAY FIT! Analysis of advertising discourse on the basis of advertisements for so called healthy foodstuffs

nije evidentirano

advertising discourse; language of advertisements; healthy foodstuffs; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

452-463.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tuzla. Grad na zrnu soli (zbornik radova)

Turbić-Hadžagić, Amira

Tuzla: JU Zavod za zaštitu i korištenje kulturno-historijskog i prirodnog nasljeđa Tuzlanskog kantona

2303-4157

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija