Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi (CROSBI ID 550074)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Anita
hrvatski
Evaluacija uporabe multimedija u razrednoj nastavi
Osnovu rada autorice predstavlja istraživanje o multimedijima u kojem se proučava segment evaluacije uporabe multimedija u nastavi. Istraživanje je utemeljeno na implicitnoj progresivističkoj (konstruktivističkoj) pedagogiji i kognitivističkim teorijskim pristupima. Suvremena nastava nameće tražinje novih i boljih rješenja poučavanja i učenja koja vode većoj učinkovitosti nastave. Upravo se zbog toga ispituje segment koji se odnosi na evaluaciju multimedija, jer se njome regulira daljnji odabir i uporaba multimedija. Zaključci rada upućuju na daljnje osvješćivanje učitelja o značaju evaluacije uporabe multimedija u poticanju različitih sposobnosti, vještina, navika i stavova učenika, jer se time stvaraju didaktički kriteriji procjene multimedija što direktno utječe na osmišljavanje novih nastavnih strategija.
multimedij; evaluacija; multimedijsko učenje; progresivistička pedagogija; kognitivističke teorije.
nije evidentirano
engleski
Evaluation of multimedija application in classroom the first to fourth grade
nije evidentirano
multimedia; evaluation; multimedia learning; progressive pedagogy; theories of cognitivism.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008.
Plenković, Mario
Zagreb: M-print
978-953-6226-18-4
Podaci o skupu
Društvo i tehnologija 2008. Society nad technology 2008.
predavanje
26.06.2008-28.06.2008
Zadar, Hrvatska