Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave (CROSBI ID 550072)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Anita ; Rončević, Kata ; Trbojević, Damir
hrvatski
Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave
Osnovu rada autora predstavlja Gardnerova Teorija višestruke inteligencije u kojoj značajno mjesto zauzima: vizualno-spacijalna inteligencija, kao jedna od više različitih vrsti inteligencija. U empirijskom dijelu rada autori daju prikaz mogućnosti poticanja vizualno-spacijalnih sposobnosti kroz primjere nastave u školi i škole u prirodi. Učionička i izvanučionička nastava profilirana je razvojno. Multisenzornom nastavom razvijaju se oblici učenja kojima učenici samostalno dolaze do novih spoznaja. Upoznavanjem prirodne baštine kod učenika potičemo vizualno-spacijalne sposobnosti, osposobljavamo ih za cjeloživotno učenje i razvijamo svijest o održivom razvoju. Jedinstvenom nastavnom temom realizira se međupredmetno povezivanje tj. interakcija sadržaja. Zaključci rada temelje se na multimedijskoj nastavi koja implicira mnoge didaktičke transformacije, karakteristične za suvremenu nastavu, kao što su: epistemološki stavovi učitelja o razvojnim odgojno-obrazovnim postignućima učenika te ekološkom osvješćivanju učenika, osmišljavanje nastavnih strategija koje, pored ostalih, potiču i vizualno-spacijalne sposobnosti učenika te primjenjivost naučenog u životnim situacijama.
Vizualno-spacijalne sposobnosti; multimedijska nastava; prirodna baština; održiv razvoj; škola u prirodi; cjeloživotno učenje.
nije evidentirano
engleski
Encouraging visual-spatial abilities of primary school pupils in grades 1-4
nije evidentirano
Visual-spatial abilities; multimedia-instruction; natural heritage; sustainable development; school outdoors; life-long learning.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
257-264.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Uzelac, Daniela
Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci
078-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za odživi razvoj Lifelong learning for sustainable development
predavanje
21.05.2008-23.05.2008
Rijeka, Hrvatska