Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave (CROSBI ID 550072)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Rončević, Anita ; Rončević, Kata ; Trbojević, Damir Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, Daniela (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci, 2008. str. 257-264

Podaci o odgovornosti

Rončević, Anita ; Rončević, Kata ; Trbojević, Damir

hrvatski

Poticanje vizualno-spacijalnih sposobnosti učenika razredne nastave

Osnovu rada autora predstavlja Gardnerova Teorija višestruke inteligencije u kojoj značajno mjesto zauzima: vizualno-spacijalna inteligencija, kao jedna od više različitih vrsti inteligencija. U empirijskom dijelu rada autori daju prikaz mogućnosti poticanja vizualno-spacijalnih sposobnosti kroz primjere nastave u školi i škole u prirodi. Učionička i izvanučionička nastava profilirana je razvojno. Multisenzornom nastavom razvijaju se oblici učenja kojima učenici samostalno dolaze do novih spoznaja. Upoznavanjem prirodne baštine kod učenika potičemo vizualno-spacijalne sposobnosti, osposobljavamo ih za cjeloživotno učenje i razvijamo svijest o održivom razvoju. Jedinstvenom nastavnom temom realizira se međupredmetno povezivanje tj. interakcija sadržaja. Zaključci rada temelje se na multimedijskoj nastavi koja implicira mnoge didaktičke transformacije, karakteristične za suvremenu nastavu, kao što su: epistemološki stavovi učitelja o razvojnim odgojno-obrazovnim postignućima učenika te ekološkom osvješćivanju učenika, osmišljavanje nastavnih strategija koje, pored ostalih, potiču i vizualno-spacijalne sposobnosti učenika te primjenjivost naučenog u životnim situacijama.

Vizualno-spacijalne sposobnosti; multimedijska nastava; prirodna baština; održiv razvoj; škola u prirodi; cjeloživotno učenje.

nije evidentirano

engleski

Encouraging visual-spatial abilities of primary school pupils in grades 1-4

nije evidentirano

Visual-spatial abilities; multimedia-instruction; natural heritage; sustainable development; school outdoors; life-long learning.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

257-264.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Uzelac, Daniela

Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci Sveučilište u Rijeci

078-953-98445-4-5

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za odživi razvoj Lifelong learning for sustainable development

predavanje

21.05.2008-23.05.2008

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija