Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 404117

Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija


Mrvoš-Sermek, Draginja; Tašner, Marina; Radanović, Ines
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka / Predrag, Novak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko kemijsko društvo ; Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, 2009. str. 317-317 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 404117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija
(Students' understading of the basic chemical concepts)

Autori
Mrvoš-Sermek, Draginja ; Tašner, Marina ; Radanović, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka / Predrag, Novak - Zagreb : Hrvatsko kemijsko društvo ; Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, 2009, 317-317

ISBN
978-953-6894-38-3

Skup
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera

Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 19-22.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
poučavanje kemije ; kemijski koncepti
(chemical education ; chemical concepts)

Sažetak
Testirano je konceptualno razumijevanje temeljnih pojmova u kemiji, neophodnih za interdisciplinarno razumijevanje prirodnih procesa, u nastavi kemije i biologije. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku osnovnoškolske, srednjoškolske, studentske i nastavničke populacije. Korištena je klasična metoda testa i on-line sustav Ampyx. Dobiveni rezultati bit će korišteni pri izradi testa razvijenosti koncepata tvari (TRKT) za uzrast od 12-18 godina i razvoj kurikuluma nastavnih predmeta kemija i biologija u okviru projekta MZOS(119-0091361- 1081 ; 119-0091361-1223).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mrvoš-Sermek, Draginja; Tašner, Marina; Radanović, Ines
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka / Predrag, Novak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko kemijsko društvo ; Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, 2009. str. 317-317 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Mrvoš-Sermek, D., Tašner, M. & Radanović, I. (2009) Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija. U: Predrag, N. (ur.)XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka.
@article{article, editor = {Predrag, N.}, year = {2009}, pages = {317-317}, keywords = {pou\v{c}avanje kemije, kemijski koncepti}, isbn = {978-953-6894-38-3}, title = {U\v{c}eni\v{c}ko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija}, keyword = {pou\v{c}avanje kemije, kemijski koncepti}, publisher = {Hrvatsko kemijsko dru\v{s}tvo ; Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Predrag, N.}, year = {2009}, pages = {317-317}, keywords = {chemical education, chemical concepts}, isbn = {978-953-6894-38-3}, title = {Students' understading of the basic chemical concepts}, keyword = {chemical education, chemical concepts}, publisher = {Hrvatsko kemijsko dru\v{s}tvo ; Hrvatsko dru\v{s}tvo kemijskih in\v{z}enjera i tehnologa}, publisherplace = {Trogir, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font