Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena osnovnih matematičkih koncepata i vještina u kontekstu fizike (CROSBI ID 549733)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Milin-Šipuš, Željka ; Planinić, Maja Primjena osnovnih matematičkih koncepata i vještina u kontekstu fizike // The Second International Scietific Colloquium Mathematics and Children (Learning Outcomes) / Pavlekovic, Margita (ur.). Osijek: Element, 2009. str. 79 (169)-79 (169)

Podaci o odgovornosti

Milin-Šipuš, Željka ; Planinić, Maja

hrvatski

Primjena osnovnih matematičkih koncepata i vještina u kontekstu fizike

U edukacijskim istraživanjima u svijetu identificirani su neki temeljni matematički koncepti i vještine, koji predstavljaju značajan problem učenicima, a važni su i za matematiku i za fiziku. To su svakako interpretacija grafova, vektori, proporcionalnost, te interpretacija matematičkih izraza. U ovom ćemo izlaganju diskutirati postavljene ishode učenja u nastavi matematike i fizike, a koji se tiču navedenih koncepata i vještina. Nadalje, osvrnut ćemo se i na rezultate početnog istraživanja učeničkih razumijevanja grafova u matematici i fizici provedenog na uzorku gimnazijalaca.

edukacija matematike; edukacija fizike; interpretacija grafova

nije evidentirano

engleski

Application of basic mathematical concepts and skills in physics

nije evidentirano

mathematics education; physics education; graph interpretation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79 (169)-79 (169).

2009.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-197-568-1

Podaci o matičnoj publikaciji

The Second International Scietific Colloquium Mathematics and Children (Learning Outcomes)

Pavlekovic, Margita

Osijek: Element

Podaci o skupu

The Second International Scietific Colloquium Mathematics and Children (Learning Outcomes)

predavanje

24.04.2009-24.04.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Matematika