Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Simbolička igra u jaslicama (CROSBI ID 151577)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Petrović-Sočo, Biserka Simbolička igra u jaslicama (2013),

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka

hrvatski

Simbolička igra u jaslicama

U radu se razvoju simboličke igre djece rane dobi i njezinom utjecaju na njihov cjelokupni razvoj prilazi s razvojno-psihološkog, ekološko-kulturnog i pedagoško–metodičkog motrišta. Naglasak se stavlja na razvoj te specifične, holističke i djetetu imanentne i glavne aktivnosti od samog početka njezine pojave i to raščlambom Piagetove, Vigotskijeve i Brunerove teorije. U simboličkoj igri, mentalno prerađujući iskustva iz stvarnosti, dijete kao samosvjesni, samoinicirani, samoorganizirani i aktivni subjekt postupno ovladava simboličkom reprezentacijom svijeta pa je znanstvenici drže pretečom apstraktnog mišljenja. Nadalje se u radu kratko izlaže doprinos teorije uma rasvjetljavanju simboličke igre i njezine složenosti već na ranom stupnju djetetova razvoja. U drugom dijelu rada obrađuju se pedagoško-metodičke osnove važne za pojavu i razvoj simboličke igre u institucijskome kontekstu. Apostrofirajući osjetljivost odgojiteljeve uloge u igri i stvaranju uvjeta za njezino odvijanje zaključuje se o potrebi proučavanja igre iz dječje perspektive i implikacijama koje ono može imati za profesionalni razvoj odgojitelja, kvalitetu odgojne prakse i razvoj pedagogije ranog djetinjstva. Ključne riječi: dječja igra, dijete rane dobi, odgojitelj, simbolička reprezentacija, ustanova ranog odgoja i obrazovanja.

simbolička igra; dječje jaslice; dijete rane dobi; dječja igra; odgojitelj; simbolička reprezentacija; ustanova ranog odgoja i obrazovanja

Rad je kao pozvano predavanje, uz PP prezentaciju prezentiran na skupu European OMEP Conference "Play and playing in Early Childhood", održanom od 08.-11.05.2013, Zagre, Hrvatska.

engleski

Simbolic play in nursery school

nije evidentirano

simbolic play; nursery school; young child; child's play; toddlers; preschool teacher; symbolic representation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

nije evidentirano

2013.

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija